Opgelet ! Attention!

OPGELET!    ATTENTION!

Vanaf de volgende bekerronde geldt de volgende regel: De verliezers in de "Beker" gaan naar de "Medaille van de Beker", uitgezonderd de clubs van 1A, die zijn bij verlies uitgeschakeld. De verliezers van de "Schaal" gaan naar de "Medaille van de Schaal". De verliezers van de "Trofee" gaan naar de "Medaille van de Trofee". De verliezers van de "Bokaal" gaan naar de "Medaille van de Bokaal"

Iedere club (uitgezonderd die forfait gegeven hebben) spelen nog minstens 4 beker matchen alvorens er uitschakelingen zijn.

 

Dus iedere club speelt nog op 23/09 , 30/09, 25/11 en 2/12 voor de beker competitie. Pas daarna vallen de verliezers af. (uitgezonderd de verliezende clubs van 1A)

 

A partir du tour de coupe suivant, la règle suivante s’applique : Les perdants de la « Beker » vont à la « Médaille van de Beker », à l’exception des clubs de 1A, qui sont éliminés en cas de défaite. Les perdants de la « Schaal » vont à la « Médaille van de Schaal ». Les perdants du « Trophée » vont à la « Médaille du Trophée ». Les perdants du « Bokaal » vont à la « Médaille van de Bokaal »

Tous les clubs (à l’exception de ceux qui ont donné forfait) jouent au moins 4 matchs de coupe avant qu’il n’y ait des éliminations.

Ainsi, chaque club joue encore le 23/9, le 30/09, le 25/11 et le 2/12 pour la compétition de coupe. Ce n’est qu’alors que les perdants sont éliminé. (à l’exception des clubs perdants de 1A)